Utvikle kreativitet

onsdag 9. september 2015

Hønekroki













Lagt inn av AnneLinn kl. 04:21 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Nyere innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Om meg

Bildet mitt
AnneLinn
Jeg går siste året på lærerskolen, og tar i år IKT og K&H. Jeg har i den sammenheng opprettet blogg, og vil dele noe av det jeg lærer underveis. Litt om meg personlig: Lykkelig gift og har to små barn, bor i Sande i Vestfold. Glad i naturen, opplevelser med familien og liker å skape store gleder i små stunder! Jeg ser veldig frem til nye utfordringer når jeg snart skal begynne å jobbe i skolen.
Vis hele profilen min

Bloggarkiv

  • ▼  2015 (8)
    • ▼  november (2)
      • Visuell kommunikasjon
      • Prosjekt bildebok - prosesslogg
    • ►  september (6)
Enkel-tema. Drevet av Blogger.